Nie masz doświadczonego zespołu? Stwórz go!
Nikt nie rodzi się kelnerem, a nim się staje. Potrzeba do tego dużo nauki, czasu, doświadczenia, obycia i pokory. A skoro brakuje Ci “ogarniętych” pracowników, dlaczego ich nie stworzysz?
Czym jest standaryzacja pracy? To realizacja zadań zgodnie z ustalonymi zasadami, w określony sposób. Tak, aby bez względu na to, kto wykonuje zadanie uzyskiwać identyczny efekt pracy, zawsze stały i powtarzalny.
❓ Czy Twoi kelnerzy mają jasno wyznaczone zasady pracy?
❓ Czy wiedzą, czego od nich oczekujesz?
❓ Czy otrzymali instrukcje dotyczące obsługi gości, przyjmowania zamówień, pracy na sali?
Po wprowadzeniu standaryzacji, każde zadanie danego typu jest realizowane w taki sam sposób. Daje to powtarzalność, która poprawia skuteczność, zwiększa świadomość pracowników i pozwala wprowadzać usprawnienia na podstawie doświadczeń. Gościom natomiast daje poczucie „znajomości” miejsca, przez co chętniej wracają.
Dlaczego właśnie ten kurs:
⭐ Za rozsądną cenę otrzymujesz konkretną, przydatną w praktyce wiedzę – najważniejsze aspekty niezbędne do standaryzacji pracy sali i baru!
⭐ Dowiesz się, jakie elementy standaryzować, aby bez względu na to, który z pracowników wykonuje zadania uzyskiwać identyczne efekty pracy.
⭐ Nauczysz się jak wykorzystywać te narzędzia, aby mieć więcej wolnego czasu i uzyskać samodzielność pracy Twojego zespołu!
⭐ Zrozumiesz, co musisz wiedzieć i kontrolować, aby uniknąć błędów w wdrażaniu standaryzacji.
⭐ Poznasz, zastosowania szerokiej gamy dokumentów, które otrzymasz od nas w prezencie!
⭐ Zrozumiesz zasady planowania, wdrażania i kontrolowania procesów standaryzacyjnych.
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?
✔ Właścicieli obiektów gastronomicznych
✔ Managerów obiektów gastronomicznych
✔ Kierowników Sali
✔ Kelnerów i barmanów
PLAN SZKOLENIA
🔸 Wprowadzenie do standaryzacji pracy sali i baru
🔸 Zasady tworzenia, zastosowanie i cele ujednolicania pracy
🔸 Wypracowywanie nawyku prawidłowego wykonywania zadań w zespole
🔸 Hierarchia służbowa i schemat organizacyjny w restauracji
🔸 Komunikacji w zespole – mapa i jej zastosowanie
🔸 Tworzenie schematu komunikacji i jego funkcje
🔸 Odprawa pracownicza jako narzędzie komunikacji i delegowania zadań
🔸 Standaryzacja odprawy pracowniczej i jej przeznaczenie
🔸 Rozmowa telefoniczna jako wizytówka obsługi kelnerskiej
🔸 Schemat rozmowy oraz mapa komunikacji
🔸 Przyjmowanie rezerwacji i zarządzanie obłożeniem restauracji
🔸 Ujednolicenie przyjmowania rezerwacji i zbierania informacji
🔸 Sprzedaż jako narzędzie do maksymalizacji zysku restauracji
🔸 Standaryzacja procesu sprzedaży
🔸 Kalkulacja minimalnej i optymalnej wartości sprzedaży
🔸 Tworzenie schematów sprzedażowych
🔸 Cross selling i up selling w restauracji – zastosowanie
🔸 Sporządzanie receptur koktajli, kaw, napojów w celu osiągnięcia powtarzalności
🔸 Zasady tworzenia, wzory z omówieniem, zastosowanie
🔸 Manuale obsługi urządzeń gastronomicznych
🔸 Funkcje manuali obsługi urządzeń
🔸 Standaryzacja otwierania i zamykania restauracji
🔸 Tworzenie procedury otwarcia lokalu gastronomicznego
🔸 Schemat zamknięcia lokalu oraz cele jego konstruowania
🔸 Checklisty – zasady tworzenia, zastosowanie, cele
🔸 Checklisty poszczególnych obszarów restauracji
🔸 Okresowe checlisty jako narzędzie do planowania pracy
🔸 Reklamacja jako szansa na budowanie pozytywnego wizerunku
🔸 Standaryzacja procesów reklamacyjnych i ich zastosowanie
Dodatkowo załączamy BONUSY!
💥 BONUS 1: Karta odprawy
💥 BONUS 2: Karta rezerwacji do 10 osób
💥 BONUS 3: Tabela up-selling
💥 BONUS 4: Tabela cross-selling
💥 BONUS 5: Checklista – procedura otwarcia
💥 BONUS 6: Checklista – procedura zamknięcia
💥 BONUS 7: Checklista – procedura poszczególnych obszarów
💥 BONUS 8: Przykładowy manual obsługi ekspresu
💥 BONUS 9: Określenie celu sprzedażowego na każdy dzień
💥 BONUS 10: Określenie celu sprzedażowego ze stolika
W skrócie:
- Ilość filmów 17
- Quizy 0
- Dostęp 30 dni
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Polski
- Ilość uczestników 86
- Oceny Tak