„To nie należy do moich obowiązków”.
Jakże często słyszymy te słowa w restauracjach! Warto zastanowić się, dlaczego zwrot ten jest tak często wykorzystywany.
Przede wszystkim dlatego, że wielu pracowników restauracji nigdy zakresu obowiązków nie otrzymało! Jedyny dokument, jaki dostają to grafik. Gdyby się nad tym dobrze zastanowić, to jedynym ich obowiązkiem jest stawienie się w pracy zgodnie z grafikiem, ponieważ nie otrzymali od nas innych zadań.
Oczywiście możemy zakładać, że nasz zespół powinien wiedzieć co ma robić. Ale czy robi?
❓ Czy zastanawiasz się po czyjej stronie leży food cost?
❓ Czy nurtuje Cię pytanie kto odpowiada za ustalanie cen lub marketing?
❓ Czy zauważasz przerzucanie obowiązków na kolegów/koleżanki w pracy?
❓ Czy masz wrażenie, że część z pracowników umywa ręce odpowiadając „nie wiem jak to zrobić”?
Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś/łaś TAK, to wiemy, że jesteś po prostu zmęczony efektem „Zosi-Samosi”, która wie, że jak wykona zadanie sama to będzie po prostu szybciej. Prawdopodobnie jesteś również osobą, która ma wrażenie, że wyręcza w pracy swoich pracowników.
A może wystarczy podzielić obowiązki w Twoim zespole na osoby, które mają wiedzę, doświadczenie, ale czasami celowo, Ci tego nie pokazują?
Dlaczego właśnie ten kurs:
⭐ Otrzymasz od nas szablony zakresów obowiązków na niemal wszystkie stanowiska w Twojej restauracji z omówieniem!
⭐ Dowiesz się jak utworzyć schemat organizacyjny w Twojej restauracji.
⭐ Zrozumiesz, co musisz wiedzieć i kontrolować, aby wypracować dużą samodzielność w Twoim zespole.
⭐ Za rozsądną cenę otrzymujesz konkretną, przydatną w praktyce wiedzę – najważniejsze aspekty niezbędne do podziału obowiązków, w tym gotowe szablony!
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs?
✔ Managerów gastronomii i kierowników gastronomii
✔ Szefów kuchni i ich zastępców
✔ Właścicieli lokali gastronomicznych
✔ Osób planujących objąć stanowisko managerskie lub kierownicze w obiekcie gastronomicznym
PLAN SZKOLENIA
🔸 Wprowadzenie do zarządzania i organizacji pracy
🔸 Podstawowe funkcje zarządzania w restauracji
🔸 Rola managera i jego realny wpływ na funkcjonowanie lokalu
🔸 Hierarchia i schemat organizacji pracowników
🔸 Zakresy obowiązków pracowników na poszczególnych stanowiskach:
– Managera lokalu gastronomicznego
– Szefa Kuchni
– Kelnera
– Kucharza
– Barmana
Dodatkowo załączamy BONUSY!
💥 BONUS 1: Zakres obowiązków – manager gastronomii
💥 BONUS 2: Zakres obowiązków – szef kuchni
💥 BONUS 3: Zakres obowiązków – kierownik sali
💥 BONUS 4: Zakres obowiązków – kucharz
💥 BONUS 5: Zakres obowiązków – kelner
💥 BONUS 6: Zakres obowiązków – barmana
W skrócie:
- Ilość filmów 4
- Quizy 0
- Dostęp 30 dni
- Poziom umiejętności Wszystkie poziomy
- Język Polski
- Ilość uczestników 71
- Oceny Tak